Odtwarzacz

czwartek, 4 września 2014

Wy też macie już dość szkoły? Okey przepraszam, że tak mało i nudne informacje ale co 3 dni nie wydarzy się pełno super info. I kolejna nowość od teraz przetłumaczam wszystkie tweety jakie się pojawiły od ostatniego czasu dla was chodż mam już trochę dość angielskiego jak na 1 tydzień. Zdjęcia i vine dodam jutro bo muszę się jeszcze przygotować na jutro do szkoły I według tradycji dzięki Pati za pomoc tu macie jej blogi 
http://we-are-young-and-dumb.blogspot.com/
http://love-changes-everything-btr.blogspot.com/



 1. Cim piszą, że na koncercie w San Jose będzie nowa muzyka i Lisa grająca na swoim nowym cajonie
2. Christina życzyła wszystkiego najlepszego dla Megan Nicole
3. Amy oglądała Harry'ego Pottera  
4. ,,Jak spędzam po południe''
- Lauren
 


 5. ,,Wow Dzięki Kath to bardzo wiele dla mnie znaczy'' - Lauren


6. ,,Strój dnia'' - Dani
 



7. Teks Christiny: 
Mam wiele komentarzy na temat jak nie wyglądam lub zachowuję się mój wiek. Nie jestem ,,dojrzała'' ponieważ nie piję, nie przeklinam albo ubieram jak ma wyglądać 24-latka. Jak 24 ma wyglądać i kiedy stali się sędziami tego? Nie wpływa na mnie żaden sposób? Jeśli 24 ma wyglądać jak ubieranie marynarki picie alkoholu dziewczyna z pracą przy biurku więc nie będę wyglądać jak 24-latka w najbliższym czasie....i ja nie CHCĘ kimkolwiek. ide kontynuować robić rzeczy, które kocham i żyć życiem który czyni MNIE dumną i jeśli nie lubicie tego, wiecie co?  nie macie absolutnej kontroli nad mim życiem! HAHA..... i możecie się gniewać. Będę cieszyć się moim życiem tak jak chcę







Dziewczyny na TT:


@Cimorelliband - Hashtag gypsy ootd - Hashtag  cyganka strój dnia 


Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 
 
Special concert in San Jose on Sept 13!! New music, new instruments (Lisa on her new cajon!), and lots more! - Specjalny koncert w San Jose 13 września!!!! Nowa muzyka, nowe instrumenty (Lisa na jej nowym kajonie, i wiele więcej 

Kids on the way to their first day of school be like - Dzieci w drodzę do ich pierwszego dnia w szkole
 
Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 
 Photo cred to us pretending we had no idea we were being photographed - Foto cred do @InsaneCimorelli udajemy, że nie miałyśmy pojęcia, że byłyśmy fotografowane 

Nobody's perfect I gotta type it again and again Til I get it Rightttt The typo version of nobody's perfect.... - Nikt nie jest idealny zapiszę to znowu i znowu aż zrobię to dobrze Typowa wersja nobody's perfect

It's September first. The day all the wizards take the train to hogworts has everybody packed their trunks? OMG I love Harry Potter - Amy - Jest pierwszy września. Dzień, w kyórym wszyscy czarodzieje birą pociąg do Hogwort czy wszyscy spakowali swoje kufry? OMG kocham Harry'ego Pottera

@ChristinaCIM - "You may have to fight a battle more than once to win it." KEEP FIGHTING!!!! - ''Może musisz walczyć, bitwa więcej niż raz by wygrać.'' WALCZ DALEJ!!!!

My brothers and sisters are seriously the best - Moi bracia i siostry są na serio najlepsi
 
One should strive to create a LIFE not simply a career. - Należy dorzyć do stworzenia ŻYCIA nie tylko kariery

I'm probably going to write songs for the rest of my life.... I think when I'm older I'll transition to writing songs for church - Najprawdopodobniej będę dąrzyła do pisania piosenek do końca mojego życia.. myślę, że jak będę starsza będę przechodzić do pisania piosenek dla kościoła

Everyone has an opinion.... But you don't HAVE TO listen - Wszyscy mają opinię.....ale nie MUSISZ słuchać

awwww thanks Tiff!!! - awwww dzięki Tiff

My sisters seriously are my best friends!!! Haha.... Great meeting with them today. Working with them and doing what I love is a dream job Moje siostry naprawdę są moimi najlepszymi przyjaciółkami!!!... Świetne spotkanie z nimi dzisiaj. Pracowanie z nimi i robienie co kocham to wymarzona praca

@KathCim - My mom just bought donut pans, which means NOW I CAN MAKE HOMEMADE DONUTS!!!!!!! - Moja mama kupiła patelnie do pączków, co oznacza TERAZ MOGĘ ROBIĆ DOMOWE PĄCZKI!!!!!!!!

: How I spent my afternoon ” Laurie is so talented!!!! - "LaurenCimorelli: Jak spędziłam popołudni pic.twitter.com/bksnyad4pu" Laurie jest tak utalentowana !!!!
 
What to eat when you want a treat but don't eat dairy: vanilla almond milk ice cream w/ strawberries - Co jeść kiedy chcesz być najedzony ale nie jeść nabiału: mleko waniliowe migdałowe lody z truskawkami
 

@LisaCim - Omg this guy just got up and sang a U2 song hahaha I would drop dead I couldn't do it - Omg ten facet po prostu wstał i zaśpiewał U2 haha ja trupem nie mogę tego zrobić

Bono/U2 is at karaoke omg I hope he sings I will die - Bono/U2 omg mam nadzieję, że jak zaśpiewa to umrę

MY BROTHER IS OBSESSED WITH YOUR SONG SO AM I - MÓJ BRAT MA OBSESJĘ NA PUNKCIE TWOICH PIOSENEK TAK SAMO JAK JA
 
Life tip: don't take relationship advice from pop songs lol - Życiowa wskazówka - nie bierz relacyjnych rad z piosenek pop lol
LOL THIS IS FUN GUYS TAKE THE TEST AND TELL ME WHAT PERSONALITY YOU GET - TO JEST ZABAWA ZRÓBCIE SOBIE TEST I POWIEDZCIE MI JAKĄ OSOBOWOŚĆ MACIE 

Side of my cajon THANK YOU to all who've contributed to my sticker collection so far, all of these are from y'all! - Bok mojego kajona DZIĘKI WAM dla wszystkich którzy przyczynili do mojej kolekcji naklejek dotąd wszystkie te są od was! 



I LOVE IT WHEN PEOPLE HAVE SOOTHING VOICES THAT MAKE ME FALL ASLEEP OMG TALK TO ME FOREVER - KOCHAM TO KIEDY LUDZIE MAJĄ KOJĄCE GŁOSY KTÓRE SPRAWIAJĄ, ŻE ZASYPIAM OMG MÓWCIE DO MNIE ZAWSZE 

Practicing cajon for our San Jose show September 13th! Stoooked for these new acoustic songs Tickets available @ http://www.rocket21.com/- Praktykowanie kajonu do naszego show w San Jose 13 września ustawione na nowe akustyczne piosenki bilety dostępne  

 If you've ever wondered what our harmonies sound like when they're isolated..... Hahaha - Jesli kiedykolwiek zastanawialiście się jak nasze harmonie brzmią gdy są izolowane....Hahaha https://www.youtube.com/watch?v=bu9giUlmyJE&feature=youtu.be

2000-2008 was probably the most horrifying fashion era to ever curse the planet - 2000-2008 to była chyba najbardziej przerażająca era mody jaka kiedykolwiek przeklęła planetę 

Current relationship status - obecny status związek

Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 
 
 @AmyCim - Remember to give yourself a break sometimes... You can't do everything.. you also can't be everything to everyone. - Pamiętaj by dać czasem samemu sobie przerwę....Nie możesz zrobić wszystkiego...także nie możesz być wszystkim dla wszystkich
 
I love this “: “The Little Rascals” recreated their movie poster 20 years later - kocham to : ''małe dranie'' plakat filmu otdworzono 20 lat później 
 
Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 
 Keep on dreaming even if it breaks your heart - Marz dalej nawet jeśli to łamie twoje serce

CONGRATS ON THE CLOTHING LINE!! That's amazing!! - Gratuluję lini odzieży!! To niesamowite!@  
 
 Anybody recognize the song?? - ktoś rozpozna piosenkę?

Kay guys if I don't go to highschool how do I get to a football game this fall??!?? - Hej koledzy jeśli nie pójdę do liceum jak dostanę się do gry w piłkę tej jesieni??!??

The magic of fall begins - Magia jesieni się zaczyna

I am incredibly tired - Jestem bardzo zmęczona

Throw back to being a hard hitting journalist lol that's the only vlog I've ever done lolol - Wroć do bycia uderzającym dziennikarzem lol to jedyny vlog jaki kiedykolwiek zrobiłam https://vine.co/v/OBP1D2baA72

DANI IS SO WEIRD.... Im in the back like ummm https://vine.co/v/OBXDw162WpY 

I won't tell then off in person .... But I will in my mind *my life story* - nie powinnam przy ludziach......Ale zrobię to w mojej głowie *historia mojego życia*

@LaurenCimorelli - SOS what do hipsters wear on red carpets - SOS jakie biodrówki założyć na czerwony dywan?

"He hasn't subtweeted me in a while though so..." - On nie subtweetował mnie na jakiś czas więc....

My whole family spent this entire evening taking and discussing a personality test hahha I got INFJ - moja cała rodzina spędziła ten cały wieczór na omawianiu i podejmowaniu testu osobowoścci hahaha Ja mam INFJ

tbt to when I parted my hair on the other side of the world - tbt kiedy roztarłam moje włosy na inne strony świata

Actual pics of me when u talk - aktualne fotki mnie kiedy gadasz

 
  I start school tomorrow- zaczynam jutro szkołę

@DaniCim - coffee is my bae, yEAAAAH - kawa w moim bae yeah

COME SEE US IN SAN JOSE AND WATCH ME PLAY GUITAR ON STAGE FOR THE FIRST TIME EVER - PRZYJDŹCIE ZOBACZYĆ NAS W SAN JOSE I ZOBACZYĆ JAK GRAM NA GITARZE PO RAZ PIERWSZY NA SCENIE

drinking coffee out of my penguin mug that I painted on Christina and Lauren's birthday - picie kawy z mojego kubka z pingwinem, który namalowałam na urodzinach Christiny i Lauren

1 komentarz: