Odtwarzacz

sobota, 20 września 2014

Informacje

Hej okey znowu wrzucam posty regularnie a przynajmniej postaram się. Jestem dziś wykończona pomagałam maie 3 godziny na dworze w składaniu basenu jestem cała mokra teraz wrzucam post i odpoczywam. Ostatnio zapomniałam dać zdjęcia i vine ale obiecuję, że jutro je dodam. Lisa i Nick (młodszy brat CIM) mieli wczoraj urodziny a dziewczyny są w Miami.



1. WCZORAJ BYŁY 21 URODZINY LISY, KTÓRE SPĘDZA W MIAMI!!!
2. Filmik od Cimorelli o używaniu telefonu w aucie http://www.youtube.com/watch?v=3ckqmxVJwZE
3. Za dwa dni CIM mają występ na meczu Miami Dolphins
4. 18.09 Dziewczyny kręciły coś nowego i innego na razie nie wiadomo co.
4. Następnym coverem będzie ,,Shake it off'' od Taylor Swift


 

5. Lisa ze swoimi odsłuchami dousznymi do występu
 


6. O 19:00 mczoraj dziewczyny dały darmowy koncert na Palm Beach
7. ,, Trying out some hair/makeup looks today.... For...... Something'' - Próbowanie nowego makeup'u/ wyglądu włosów dzisiaj.........do........Czegoś -Christina




8. ,,Strój dnia''




 10. Nowe profilowe Dani na TT:




11. Oto co czekało na Lise w jej urodziny

 

 


Dziewczyny na TT:

@Cimorelliband - It was good seeing you!! Have fun in Virginia!! - Było super was zobaczyć!! Mamy dużo zabawy w Virgini!!

  - #NAJLEPSZEGOLISA

hey guuuuys how's your day goin - hey jak wam przebiega dzień

After we finish filming tomorrow, we are jumping on a plane to MIAMI!! Fri night at 7pm, halftime show Sunday!! - Po skończeniu filmowania jutro będziemy skakać w samolocie do Miami!! Piątkowa noc o 7 wieczorem show podczas przerwy w niedzielę!!

If you want to see us in Spain on Oct 25th, you'd better hurry and get your ticket before it's sold out! - Jeśli chcesz zobaczyć nas w Hiszpani 25 października, lepiej się pośpiesz i kup bilety zanim będą wyprzedane http://www.ticktackticket.com/entradas/goto.do?claves=.76939&categoria=TOT&poblacion=t&origin=MEDI

@ChristinaCIM - Happy Birthday !!! Wish we could be there today!!! - Wszystkiego Najlepszego @NickCimorelli!!! Szkoda że nie możemy tam być dzisiaj!!!


"Katherine I don't care about your hair but I love you as a person." -Michael haha - ,,Katherine Nie obchodzą mnie twoje włosy kocham cię jako osobę'' -Michael haha

Yay 4:30 am - Jej 4:30 rano

@KathCim - Soo excited to meet everyone at the Miami shows this weekend!!!!! Yaaaaassss!!!! - Bardzoo podekscytowana by zobaczyć wszystkich na show w Miami w ten weekend!!!!! Jeeeej!!!!!!

Amazing, amazing day - niesamowity niesamowity dzień

 Just set my alarm for an ungodly hour... we must be shooting a video tomorrow - Tylko ustawić mój alarm na nieludzką godzinę.....musimy strzelić jutro wideo

@LisaCim - Crotchety old lady at the airport just asked why I have pajamas on. I asked her if she sleeps in leather pants or something lol -Kapryśna staruszka w samolocie spytała dlaczego mam piżamę na sobie. Zapytałam ją czy spałaby w skórzanych spodniach czy coś lol

If someone calls you a cheese stick, does that make you a cheese stick? No. Just cuz someone says something about you doesn't make it true. - Jeśli ktoś nazwie cię serem, to sprawia że jesteś serem? Nie. Ponieważ jak ktoś powie coś o tobie nie znaczy, że to prawda.

From last night - Z ostatniej nocy




In approximately 38 hours I will be 21 - W przybliżeniu za 38 godzin będę miała 21 lat

@AmyCim - You can't make room for your future if you don't let go of your past Nie możesz zrobić miejsca dla twojej przyszłości Jeśli nie puścisz przeszłości.

Happppyyyy birthday to my sister and my bro YAYY for birthdays!!! - Wszystkiego Najlepszego dla mojej siostry @lisacim mojego brata Jejj dla urodzin!!!


Life story - Historia życia


Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 If you delete a text convo it's like it didn't happen.... right?? - Jeśli usuniesz tekst convo to tak jakby nic się nie stało....prawda??

@LaurenCimorelli - So sorry I had to leave the meet and greet yesterday I've been sick lately and I got really faint and overwhelmed. love you guys - Więc przepraszam, że musiałam opuścić spotkanie i pozdrawiam wczoraj. Byłam chora ostatnio i byłam słaba i przytłoczona. Kocham was

Florida is so cool - Floryda jest cool

Confidence and a smile is the best makeup you can wear - pewność siebie i uśmiech jest najlepszym makijażem jakim można nosić

Bezpośredni odnośnik do obrazka 
Dani and Amy today - Dani i Amy dzisiaj


Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 @DaniCim - just being cats  - Jesteśmy kotami
 
Bezpośredni odnośnik do obrazka 
when ppl ask me how I do my winged eyeliner I just tell them I don't have a specific way of doing it, I just wing it - Kiedy ludzie pytają mnie jak robię moje skrzydła z eyelinera po prostu mówię, że nie mam sposobu na zrobienie tego 

casual -przypadkowy

Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 "Wait til I throw a grenade at you" - ,,Poczekaj, aż rzucę w ciebie granatem

1 komentarz:

  1. Widać, że jesteś wierną fanką na prawdę! zapraszam na nowy post :)
    indeed-prodigy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń