Odtwarzacz

piątek, 12 września 2014

Nudy po przerwie

Hej tak jak mówiłam tym razem post wrzucam później by zebrać więcej informacji, ale to za bardzo nie pomogło następna informacja będę dodawać tylko pare tweetów ponieważ to zajmuje za wiele mojego czasu. Zdjęcia dodam później. Oczywiście tu są blogi Pati
http://love-changes-everything-btr.blogspot.com/
http://we-are-young-and-dumb.blogspot.com/



1. Koncert w San Jose już JUTRO http://www.cityofcampbell.com/Calendar.aspx?EID=226&day=13&month=9&year=2014&calType=0
2. 21 Sierpnia CIM jadą do Miami tak jak wcześniej pisałam będą występować podczas przerwy na meczu Miami Dolphins
3.MADE IN AMERICA MA JUŻ PONAD 15 000 000 WEJŚĆ!!!!  https://www.youtube.com/watch?v=8UDknCNL8aI
4. 19. 09 Odbędzie się spotkanie z fanami dokładnie w urodziny Lisy https://www.facebook.com/events/568075413319307
5. Dziewczyny są w drodze do San Jose
6. Kath wrzuciła na TT filmik od ich brata https://www.youtube.com/watch?v=6yMBFOB8Y-M&app=desktop
7. Nowy wygląd TT Lauren
 Prodilowe i tło:

https://pbs.twimg.com/profile_images/509023033890070528/FZIDWuo2.jpeg

 8. Laur na występie One Direction i 5SOS


Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 
 9. Lisa zrobiła sobie tatuaż henną

 
 
 
 
Dziewczyny na TT:
 
@Cimorelliband - Hahahahaha
 
 
Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 
 We are down to the LAST TWO DAYS before our San Jose concert with ! Get your tickets for Saturday here: - Jesteśmy aż do OSTATNICH DWÓCH DNI przed naszym koncertem w San Jose z ! Kup bilet na sobotę tutaj http://www.cityofcampbell.com/Calendar.aspx?EID=226&day=13&month=9&year=2014&calType=0

Hey guys, Lisa isn't feeling really good right now and we'd really appreciate if you guys sent some positive thoughts and prayers her way! - Hej, Lisa nie czuje się teraz dobrze i będziemy wdzięczne jeśli prześlecie parę pozytywnych myśli i modlitw w jej stronę!

THIS GIRL IS ME - Dani - Ta dziewczyna to ja - Dani

Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 
 
@ChristinaCIM  - Praying for and remembering all those who lost a life or a loved one today - Modlić się i pamiętać za tych, którzy stracili życie lub kochaną osobę dzisiaj http://instagram.com/p/s0Fxt3qFLx/

I haven't gotten my chipped tooth fixed and I shot two videos this week with close ups.... We'll see if anyone notices lol - Nie mam mojego pokruszonego zęba w całości i strzeliłam dwa filmy w tym tygodniu ze zbliżeniem ups.......Jeśteśmy ciekawe czy ktoś to zauważy lol

I just want a farm already!!! - Chcę tylko farmę już!!!

Decide on your   - Zdecyduj się na swoje #ZdefiniujGłównyCel
 

 
@KathCim - Also, one week til MIAMI!!! Ahhhhhh I can't wait!! - Ponadto jeden tydzień aż w Miami!!!! Ahhhhh Niemogę się doczekać

This renegade's not changing.- Ten renegade się nie zmienia

Right now I am absolutely OBSESSED with "The Wolves & The Ravens" and "Stay Alive" by Jose Gonzalez.. Such beautiful music!! - Teraz jestem obsolutnie obsesyjna na punkcie "The Wolves & The Ravens" i "Stay Alive" by Jose Gonzalez
 
 I LOVE LIFE ITS SO GOOD RN YAY!!! - KOCHAM ŻYCIE JEST TAKIE DOBRE RN JAJ

@LisaCim - Frozen should have it's own ice cream line amiright - Frozen powinno mieć własną linię lodów

Ugh I just want it to be winter December is like my favorite month - Fuj chcę by była zima Grudzień to mój ulubiony miesiąc

My sisters are practicing downstairs without me.... I felt so unneeded until they started playing the song way too fast mwahaha - Moje siostry są praktycznie w dole beze mnie....Czułam się nie potrzebna dopóki zaczęły grać piosenkę w drodzę za szybko mwahahaha

PS MY 21ST BIRTHDAY IS IN 9 DAYS CAN I GET AN AMEN - PS MOJE 21 URODZINY SĄ ZA 9 DNI MOGĘ DOSTAWAĆ AMEN

dear dani: i love me in this pic. sry u look kinda weird. u have permission to post a weird pic of me.... if u want - Droga Dani: Kocham siebie na tym zdjęciu. Sorry ty eyglądasz trochę jak wariatka masz pozwolenie opublikowania mojego zwariowanego zdjęcia.......jeśli chcesz

It's okay, you don't have to be perfect. - Jest okey, nie musisz być perfekcyjna

Soooooo tireddddd..... Just gonna lie in bed and do henna and watch a movie if I don't fall asleep haha - Taaaaak zmęczonaaaa......Po prostu będę leżeć w łózku zrobię henne i obejrzę film jeśli nie zasnę haha

@AmyCim - Texting with dani  - Piszę z Dani

Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 
 
 You were beautiful before he told you that you were - Byłaś piękna dopuki nie powiedział ci, że jesteś

There's three sides to every story... One persons side, the other persons side and then what actually happened.... - Są trzy strony każdej historii.....strona jednej osoby, strona innej osoby  i to co na prawdę się stało

When Dani takes your phone - Kiedy Dani weźmie twój telefon 
 
 
Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 
 
 Waiting for the doctor by myself because apparently being 19 makes you an adult - Czekam na mojego własnego doktora ponieważ widocznie 19 lat czyni cię dorosłym

Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 
 @LaurenCimorelli - Getting post concert depression like  - Mam pierwszą po koncertwową depresję
 
 
Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 
 
9/11 #NeverForgot
 
 
Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 
 
 He was like a sunset; beautiful, but gone before I knew it. - Był jak zachód słońca piękny ale już widziany

@DaniCim - NOW I JUST WANNA WEAR A ONE DIRECTION SHIRT FOR THE REST OF MY LIFE - TERAZ CHCĘ NOSIĆ KOSZULKĘ ONE DIRECTION DO KOŃCA MOJEGO ŻYCIA

 
 
Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 
 OKAY TIME TO START SCHOOL SEE YA SUCKAS - OKEY CZAS ZACZĄĆ SZKOŁĘ WIDZIMY SIĘ

filming a videooo - kręcimy wideooo

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz