Odtwarzacz

wtorek, 16 września 2014

Po koncercie

So... Oto pare informacji które się uzbierały z koncertu i po nim ogulnie jak zawsze nudy. Zdjęcia i vine jutro. Tradycja to tradycja dzięki Pati
http://we-are-young-and-dumb.blogspot.com/
http://love-changes-everything-btr.blogspot.com/


1. Nowe originalne piosenki CIM!! Nazywają się I'm mess i Don't thing About it niestety na razie tylko wersje z koncertu i bez Lisy
https://www.youtube.com/watch?v=47VSwBe3jbc&feature=youtu.be&a
https://www.youtube.com/watch?v=3eOMvPz-m3w&feature=youtu.be&a
2. Lisy niestety nie było na koncercie z powodu złego samopoczucia
3. Dziewczyny proszą o modlitwę dla ich babci, która pare dni temu miała operacje
4. Coś co Laur napisała na tumbrl http://lauren-cim.tumblr.com/post/97443289406/i-am-not-an-object-i-am-not-a-doormat-that-you

Nie jestem przedmiotem
Nie jestem wycieraczką po której depczesz 
Nie jestem czymś co możesz zmienić aby dopasować swoje upodobania i potrzeby. W rzeczywistości, Nie jestem ,,rzeczą'' wcale
Nie jestem ciałem do użycia
Nie jestem twarzą do pokazania twoim przyjaciołom 
Nie jestem obrazem do wybrania dla dla siebie bez myśli bez uczuć bez serca
Nie jestem numerem lub statystką bez znaczenia lub nieistotną
Nie jestem czymś do gapienia się, kawałkiem sztuki na twojej ścianie
Nie jestem marionetką na twoje zawołanie
Nie jestem twoją rozrywką do puki się nie znudzisz
Jestem czymś znacznie więcej
Nie jestem pomyłką lub osiągnięciem 
Nie jestem twoim jednorazowym śmieciem 
Nie jestem tylko grupą komórek
Nie mogę być zniżona do poziomu 

Jestem człowiekiem
Jestem biciem serca
Jestem pasją
Jestem światłem
Potrafię myśleć
Potrafię kochać
Potrafię mieć nadzieję
Jestem galaktyką myśli i słów
Warstą i warstwą sprzeczności
Jestem magią życia
Jestem bólem
Jestem radością
Jestem z łez i blizn
Jestem wyobraźnią
Jestem milionem kawałków, które pasują do siebie jak gwazdy w nocy
Jestem czymś więcej niż skóra i kości
Jestem najbardziej skomplikowaną rzeczą jaka kiedykolwiek była
Jestem człowiekiem






I am not an object.
I am not a doormat that you step on.
I am not something you can change to fit your likes and needs.
In fact, I’m not a “thing” at all.
I am not a body to use.
I am not a face to show off to your friends.
I am not a picture to pick apart with no thoughts, no feelings, no heart.
I am not a number or statistic of importance or irrelevance.
I am not something to stare at, a piece of art on your wall.
I’m not a silent puppet at your beck and call.
I am not your entertainment until you get bored.
I am so much more.
I am not a mistake or an achievement.
I am not your disposable trash.
I am not just a clump of cells.
I cannot be reduced to that.

I am human.
I am a beating heart.
I am passion.
I am light.
I can think.
I can love.
I can hope.
I am a galaxy of thoughts and words.
Layers and layers of contradictions.
I am the magic of life.
I am pain.
I am joy.
I am tears and scars.
I am imagination.
I am a million pieces that all fit together like the night time stars.
I am more than skin and bones.
I am the most complex thing one can ever be.
I am human.

5.  O koncercie w Miami https://www.facebook.com/events/568075413319307/
6.Lisa czuje się już lepiej
7. Dziewczyny nagrywają coś w tym tygodniu
8. Amy przed wyjściem do kościoła


Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 

Dziewczyny na TT:

@Cimorelliband - If you want to win tickets to the Miami game this weekend, is giving some away at 3:20pm EST. That's in about a half hour! - Jeśli chcecie wygrać parę biletów na gre w Miami w tym tygodniu daje pare o 3:20pm EST. To jest około pół godziny!

@ChristinaCIM - "A flower does not think of competing with the flower next to it, it just blooms." - Kwiatel nie myśli o konkurowaniu z kwiatkiem obok niego, po prostu kwitnie''.

My very favorite boyyyy and my new favorite thing.... Boba!!! - Mój bardzo ulubiony chłopak i moja nowa ulubiona rzecz.....Boba!!!

 http://photos-h.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfa1/10706723_264511937080439_781329140_n.jpg

  Awww he's all tired - Awww on jest bardzo zmęczony





Please pray for my grandma who is going into surgery! - Proszę mydlcie się za moją babcie która idzie na operacje 

@KathCim - Hey guys, would you please pray for me that I get well? I'm sick and this is a big week for us so I want to get better ASAP - Hej koledzy, moglibyście się za mnie pomodlić by było mi lepiej? Jestem chora a to jest wielki tydzień dla nas więc chcę wydobrzeć ASAP

When you miss your sister because you haven't seen her in 2 days... - Kiedy tęsknisz za swoją siostrą bo nie widziałeś jej 2 dni....

Thank you so much for putting on such an amazing concert today!! Everyone go follow them and check out their site! - Dzięki bardzo za wprowadzenie na taki niesamowity koncert dzisiaj!!! Wszyscy śledźcie ich i oglądajcie ich stronę!

@LisaCim - DANI GETS THE BEST SISTER AWARD TODAY FOR BUYING ME THIS - DANI DOSTAJE DZIŚ NAGRDOE NAJLEPSZEJ SIOSTRY ZA KUPIENIE MI TEGO


Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 Wow five years ago today I was sitting in college planning my sixteenth birthday party..... - Wow 5 lat temu dzisiaj siedziałam na studiach planując moje 16 urodziny......

I have 93 who's the fake fan now - Ja mam 93 kto jest teraz fałszywym fanem
(@LaurenCimorelli - Kath is a fake CimFam she only has 26 cimorelli songs on her phone and I have 51 - Kath jest fałszywą CimFam ona ma  tylko 26 piosenkem cimorelli na jej telefonie a ja mam 51)

When my siblings call me - Kiedy moje rodzeństwo dzwoni do mnie







1 komentarz:

  1. Świetny pomysł na notkę :) zachęcam do komentowania najnowszego postu :) http://indeed-prodigy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń