Odtwarzacz

sobota, 6 grudnia 2014

Wielkaaaaa przerwa

Hejka przepraszam za taką wielką przerwę ale u Cim ostatnio mało się działo żądnych filmików ani dat trasy. Nadszedł 6.12 czyli MIKOŁAJKI życzę wam wszystkim zdrowia, szczęścia, koncertu CIM w Polsce........., szczęśliwych mikołajek gwiazdy z nieba i czego sobie sobie życzycie. Co dostaliście od Mikołaja? Opowiadajcie. Ja dostałam mikołaja z czekolady, orzechową czekolodę i keyboarda, który jest i prezentem na mikołajki i na święta. Czy tylko u mnie pływa już karp? O treści bloga z opowiadaniem o Cim uwaga zrobię go muszę tylko napisać rozdział jak będzie gotowy podam tu link. Znów zdjęcia. I jak zwykle teledysk do You're Worth It https://www.youtube.com/watch?v=aGZq9QdEMOA


1. Teledysk do You're Worth ma już ponad miesiąc i uwaga MA JUŻ PONAD MILION WYŚWIETLEŃ https://www.youtube.com/watch?v=aGZq9QdEMOA
2. KATH NAPISAŁA, ŻE PRZYJADĄ DO POLSKI W 2015 SZYKUJCIE SIĘ!!! 
https://twitter.com/KathCim/status/540290325860712448
3. Cim odpisują teraz na listy czy wysłaliście? Ja nie i boję się, że potem nie odpiszą.

 
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 
4. Cim proszą by głosować na TGSBM w RadioDisney
5. W radiu  puścili You're Worth It
6. Christina ostatnio napisała jakąc piosenkę
7. Dziewczyny ostatnio coś nagrywał
 8. Nowy świeżo wrzucony filmik https://www.youtube.com/watch?v=eMcSsg21Lik
9. Cim proszą tu o pomoc https://onetoday.google.com/p/r56ngpki?c=6079357428695040 #ytmusicforgood


Dziewczyny na TT:

@Cimorelliband - New vid up! You can help WFP USA deliver hope around the world: - Nowe vid! Możesz pomóc WFP USA przekazując nadzieję dookoła świecie https://onetoday.google.com/p/r56ngpki?c=6079357428695040 #ytmusicforgood


Vote for "That Girls Should Be Me" on ! http://disney.pl/ :) - Głosujcie na ,,That Girl Should be Me'' na !
 
@ChristinaCIM - All my pens disappear! What the heck. I need like 100 pens and a magical pen jar that they automatically fly back to no matter what - Wszystkie moje długopisy zniknęłóy! Co do diabła. Potrzebuję100 długopisów i magicznego słoika na długopis że automatycznie przylecą nie ma znaczenia jak

Listening to my original Renegade demo and writing a new song - Słuchanie mojego originalnego demo Renegade i pisanie nowej piosenki

I sneeze on a high E hahahaha - Kichnęłam na wysokie E hahaha

@KathCim - Lisa on mistletoe: "Why would you kiss someone under a tree-eating fungus??" - Lisa pod jemiołą: ,,Dlaczego chcesz całować kogoś pod drzewem jedzać grzyby??''

I wrote an article on Girl Power for !! Check it out here: - napisałam artykół o Dziewczęcej Sile dla @sweetyhigh!! Zobaczcie to tutaj https://www.sweetyhigh.com/blog/girl-power/katherine-cimorelli-girl-power?utm_source=SCSH&utm_medium=KatherineCimorelliBlog&utm_campaign=SHblog

You were made perfectly lovable just as you are. You don't have to change anything to be the lovable and precious person you are. - Zostałeś stworzony perfekcyjnie kochającym tylko tak jak jesteś. Nie musisz zmieniać niczego by być kochającym i cennym człowiekiem jesteś

@LisaCim - "Stop looking for happiness in the same place you lost it." - Przestań szukać szczęścia w tym samym miejscu, w którym go zgubiłeś''

My little brother is telling me all his best yo mamma jokes. I don't think he realizes we have the same mom..... - Mój mały brat mówi mi wszystkie jego najlepsze żarty twoja stara. Nie myśle, że on uświadomił sobie, że mamy tą samą mamę

@AmyCim - Honesty sets you free - Uczciwość was wyzwoli

Hey guys so today look is called I lost my makeup so I used my moms and sisters makeup... - Cześć więc dziś wygląd jest nazwany zgubiłam mój makijaż więc użyłam makijażu mojej mamy i sióstr

Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 
@LaurenCimorelli - When will you see what I see? and realize you're worth it - Kiedy zobaczysz to co ja widzę? i uświadomich sobie, że jesteś tego warta <3 

When bae does something you don't like - Kiedy bae robi coś czego nie lubisz

Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 
 Choir practice lolz - Chór praktyka

Bezpośredni odnośnik do obrazka 
 
@DaniCim - today better be fun or I'll spit - Dzisiaj lepiej bądż zabawny albo popluję

Lisa calls her "Windy The Wispy Singer" ...... She's been singing like this for the past 10 minutes - Lisa nazywa ją ,,wietrzna delikatna piosenkarka'' .......Śpiewała to przez ostatnie 10 minut

filming 2day - Filmowanie dzisiaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz