Odtwarzacz

wtorek, 23 grudnia 2014

Merry Christmas!

Helo! Tak ja zapowiadałam w tym roku nie będzie już postu z informacjami, ale za to dodaję specjalny post z życzeniami (następnego normalnego posta spodziewajcie się 2.01.2015). Nie będę wrzucała jakiś głupich wierszyków z intenetu. Dodam własne życzenia. A więc życzę Wam:

Dużo radości bo nie oszukujmy się nie da się bez niej normalnie funkcjonować wszystko co złe powinniśmy spróbować obrócić w żart. Mam nadzieję, że będziecie się świetnie bawić w święta, może ktoś organizuje z tej okazji jakąś imprezę? I oczywiście dużo zabawy i radości w Nowym Roku dużo szampana i super kostiumów na imprezie sylwestrowej.


Szczęścia każdemu się przyda każdy pewnie myśli o szczęściu na sprawdzianach i kartkówkach oraz życzę wam szczęścia by nauczyciel nie przyłapał was na ściąganiu i oczywiście na wielkim teście szóstoklasistów i dla klas 3 gimnazjum. Oraz trochę starszym szczęścia w pracy by ich kariera się rozwinęła.


Zdrowia to dla wszystkich szczególnie teraz  aby nikt nie rozchorował się  w święta oraz dla tych, którzy już są chorzy aby szybko wyzdrowieli.


I najważniejsze dla mnie SPEŁNIENIA MARZEŃ tak życzę wam wszystkim by wasze największe marzenia się spełniły ja w Was wierzę. Nie przejmujcie się gdy ludzie wam mówią, że macie odstawić wasze marzenia bo ,,nigdy się nie spełnią'' albo ,,są nierealne'' NIE wszystko jest możliwe musicie tylko wierzyć do dążyć do celu, a wszystko będzie dobrze.


Okey to na razie wszystko jeszcze raz. WESOŁYCH WESOŁYCH ŚWIĄT nie tylko dla CimFam dla wszystkich fandomów dla każdego. Chciałabym też życzyć wesołych świąt dla mojego super fandomu Rushers kocham was bardzo nie bójcie się BTR wróci! Szczególne podziękowanie dla Anny Lesień dziękuje za dotrzymanie słowa i za tą piękną kartkę oraz Sandry Jurczyk mojej BFF. Wesołych Świąt wszystkim CimFam, Rushers, Kwiatonators, Saszanators, Farmocholicy, Directioners, Beliebers, Lovatics, Selenators.......WSZYSTKIM!


A tu coś dla tych dla których został stworzony ten blog CimFam:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz