Odtwarzacz

sobota, 11 kwietnia 2015

Nowe koncerty!

Hej po pierwsze mam już pierwszego obserwatora to mało, ale bardzo wiele dla mnie znaczy. Proszę komentujcie dalej (zniosę wszystko xD) bo to wiele dla mnie znaczy chcę znać waszą opinię o tym blogu i prośba niech to będą jakieś sensowne komentarze wtedy będę wiedziała, że mam prawdziwych super czytelników, Bo zaczyn czuć czuć, ze jestem tu niepotrzebna


1. Nowe koncerty! Maryland, Nowy York, Pensylwania, New Jersey What the heck ariana grande is better at walking in heels than I am at walking in sneakers
2. Nowy filmik na którym dziewczyny czytają swoje stare pamiętniki https://www.youtube.com/watch?v=Ww6FiCUbAp8
3. Zapowiedź trasy https://www.youtube.com/watch?v=6EF1tp35E_Q
4. Christina i Nick będą wrzucać filmiki z odpowiedziami na pytania tweetujcie jeśli macie jakieś pytania #AskNistina
5.Wczoraj był miedzy narodowy Dzień Rodzeństwa pare osób tweetowało o tym do dziewczyn!
6. Kath obcięła dziś włosy a to jej inspiracja: co myślicie?





7. Cim wystąpią na   czyli (według kath) największym wydarzeniu w roku prowadzonym przez młodzież 14.04 na żywo 9:30 rano ich czasu http://cmimovement.com/Count_Me_In/Count_Me_In_-_The_Largest_Youth_Led_Movement_Promoting_Volunteerism.html
8. Dziewczyny będą częścią książki ,,how tey sell music''
9. Challenge od Lauren: Nie nazywaj siebie brzydką/grubą (na głos lub w głowie) przez 30 dni. Jesteśpiękna i zasługujesz na więcej https://twitter.com/LaurenCimorelli/status/585612502995759104?lang=pl w odpowiedziach znajdyje się też Lauren gdy wiele osób mówiło, że to jest trudne <3


2 komentarze:

  1. Hahahh obserwacja ode mnie :D
    Ps. Czekam na nextaa 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno tu nie wchodziłam bo wszystkie informacje były takie że już je znałam ale widzę że jest coraz lepiej :)
    Proszę cię tylko jeszcze o to, byś zawsze trzy razy sprawdzała, czy nie masz jakichś literówek czy innych błędów, bo to potrafi być strasznie wkurzające, i wygląda trochę tak jakbyś nie przykładała, jakby ci nie zależało, by post wyglądał dobrze i by się go dobrze czytało.
    Powodzenia i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń