Odtwarzacz

sobota, 15 listopada 2014

I don't know

Hej oto nowa notka punktualnie po trzech dniach jak wcześniej. Za chwilę wrzuce zdjęcia. Dzisiaj miałam fajny wolny dzień pół dnia rysowałam Cimorelli, ale nie wstawie je tu bo chyba byście padli naa zawał (Christina szczególnie  mi nie wychodzi), ale cóż macie informacje i jak zwykle link do You're Worth It który ma ponad 500 000 wyświetleń dziś śniło mi się,że poleciała na 4fun sprawmy, że ten sen się spełni https://www.youtube.com/watch?v=aGZq9QdEMOA



1.  TELEDYSK DO RENEGADE NA YOUTUBE JAK ZWYKLE PISZCIE DO STACJI BY JĄ PUSZCZALI https://www.youtube.com/watch?v=FktDDKNrWjk
2. Jutro mija miesiąc od wrzucenia teledysku do That girl should be me niestety chyba w ciągu tego pierwszego miesiąca nie będzie miliona https://www.youtube.com/watch?v=NaaNefeqcMw
3. Christina napisała ostatnią nową piosenkę czekamy
4. Ostatnio dziewczyny coś nagrywały
5. Dani będzie dziś na koncercie 5 seconds of summer i The Veronicas
6. postanowiłam wrzucić i przetłumaczyć ostatni wiersz Kath bo pare ich już wrzuciła (niektore słowa miały pare znaczeń i nie byłam pewna którego użyć) http://kaththepoet.tumblr.com/

Nabazgrana obietnica

Znalazłam siebie samą ostatnio unikającą pieśni miłosnych
Za wcześnie i za młodo
By dać mi stracić dla Ciebie głowę
Potrzebuje sto więcej słów otuchy [przynajmniej]
Tysiąc więcej godzin by pokierować się
Bez twojego opuszczenia
I może mała notatka lub dwie
Napisana ręcznie przez Ciebie
Słowa w tuszu
Nabazgrana obietnica
Że bedziesz tam
Nawet jeśli tak się boję
Będziesz tam?


   

Scribbled Promise

I find myself avoiding love songs lately
Too early and too new
To let myself fall for you
I need a hundred more words of reassurance [at least]
A thousand more hours to go by
Without you leaving
And maybe a little note or two
Handwritten by you
Words in ink
A scribbled promise
That you will be there
Even though I’m so scared
Will you be there?

 7. Nowa profilówka Lisy na TT

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz