Odtwarzacz

czwartek, 30 października 2014

Nowy teledysk

Hej dziś wrzucam post na szybko ponieważ jutro wyjeżdżam na wszystkich świętych z rana. Dlatego filmiki wstawię tylko tu. Mam dzisiaj zły dzień źle się czuje, głowa mnie boli a jak wy się macie? Chętnie poczytam coś jak wrócę możecie podawać śmiało wasze blogi w komentarzach i ogłoszenie parafialne od teraz znowu wrzucam posty częściej następny będzie w wtorek bo wtedy mam dostęp do neta. Się napisałam.


1. NOWY TELEDYSK DO ,, I GOT YOU'' https://www.youtube.com/watch?v=Y-2IhsKfBms
2. Nowy cover ,,steal my girl'' od One Direction https://www.youtube.com/watch?v=hZuNCRLW5Lk
3. Filmik na którym dziewczyny i pare innych osób przesłuchują Renegade https://www.youtube.com/watch?v=vAjT3ePbULQ
4. Cim zmieniły nazwę na TT na #BuyRenegadeOnItunes
5. Jeśli jesteście początkującymi CimFam dziewczyny ustawiły playliste swoich coverów https://www.youtube.com/watch?v=J95dvcXR4IE&index=7&list=PLF21BB70C750A7A7C 
6. Cim miały koncert w Niemczech https://www.youtube.com/watch?v=65_b4J5j6yw 
7. Lisa zmieniła swoją nazwę na TT na #IGotYou
8. Nowa profilówka Laur

 


Dziewczyny na TT:

@Cimorelliband - I GOT YOU MUSIC VIDEO!!!!!! RT IF YOU LIKE IT!! - I GOT YOU MUSIC VIDEO!!!!!!!! RT JEŚLI TO LUBICIE https://www.youtube.com/watch?v=Y-2IhsKfBms

 Germany! Here is your link for our "I Got You" video: - Niemcy! Tutaj jest wasz link dla naszego video ''I Got You''

PART of the candy you guys gave us tonight!!!! you guys are crazy!!! - CZĘŚĆ cukierków który daliście nam dzisiaj wieczorem jesteście szaleni!!!

@ChristinaCIM -  People keep telling me I give the best hugs and I gotta say that is like the BEST compliment ever - Ludzie stale mi mówią że daję najlepsze uściski i muszę powiedzieć to jest jak NAJLEPSZY komplement w histori

I put my pants on inside out this morning lol - włożyłam moje spodnie na lewą stronę tego ranka lol


Guys Dani is bringing chicken wings to the potluck. Ask her why - Dani przynosi skrzydełka kurczaka do potluck.  Spytajcie ją dlaczego

@KathCim - Listening to Christmas music!! - Słuchanie świątecznej muzyki #buntownik

"It was rather beautiful: the way he put her insecurities to sleep." - ''to było raczej piękne: sposób w jaki położył jej niepewność spać''

Also, a HUGE thank you to everyone who came out for our Germany meet and greet!!! LOVE YOU GUYS SOOO MUCH - Również, OGROMNE  dzięki wam wszystkim którzy wyszli na naszej spotkanie i przywitanie w Niemczech!!! KOCHAM WAS TAK BARDZO

@LisaCim - OH YEAH is now available in America!!!! AAAAAHHHHHHHH - O TAK #IGotYouVEVO jest już dostępne w Ameryce !!!! AAAAHHHHHHHH

THIS LITTLE GIRL AND HER DEATHLY CUTE BROTHER AT THE AIRPORT CAME OVER TO SHOW ME WE HAD MATCHING STUFFED DOLPHINS - TA MAŁA DZIEWCZYNKA I JEJ ŚMIERTELNIE SŁODKI BRAT NA LOTNISKU PODESZLI DO MNIE BY MI POKAZAĆ MIELIŚMY DOPASOWANEGO WYPCHANEGO DELFINA

LOOKS LIKE KATH IS EATING DANI'S ELBOW AHAHAHA - WWYGLĄDA JAKBY KATH ZJADAŁA LOKIEĆ DANI

@AmyCim - Love freely, unselfishly, and fearlessly - Miłość swobodna, bezinteresowna i nieustraszona

WHAT DO YALL THINK OF I GOT YOU - CO WY WSZYSCY MYŚLICIE O I GOT YOU

@LaurenCimorelli - AMERICA!!!! THE I GOT YOU VIDEO IS AVAILABLE NOW!! Go check it outttt :) - AMERYKO!!!!! TELEDYSK DO I GOT YOU JEST DOSTĘPNY TERAZ!! Obejrzycie to https://www.youtube.com/watch?v=Y-2IhsKfBms

 y is evryon callin me a flop ;-((( u dont no how much tht hrts ;-((( ;//// - nazywasz mnie klapą ;-((( nie wiesz jak bardzo to boli ;-((( ;////

 Demi's Here We Go Again album saved me - Album Demi Here We Go Again uratował mnie

@DaniCim - OK GUYS SHOULD I BE WEDNESDAY ADDAMS OR WEAR A TMNT ONESIE FOR HALLOWEEN OR SOMETHING ELSE HELP ME - OKEY CZY POWINNAM BYĆ ŚRODE ADDAMSEM CZY UBRAĆ TMNT ONESIE NA HALLOWEEN LUB COŚ INNEGO POMÓŻCIE MI

I'm bringing chicken wings to the potluck- przyniosłam skrzydełka kurczaka na przekąskę

me - ja



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz